Title
Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji : pomiar, ocena, strategie
Place of publication
Warszawa :
Year of publication
2014.
UDC
658.18:005.51](075.8)
Object passwords
Logistyka
Keywords
sieć łańcuchów i dostaw - kooperacja, dystrybucja, klient, konsument
dystrybucja - determinanty marketingowe i logistyczne
klient - obsługa logistyczna, ocena, strategia i mierniki obsługi, indeks satysfakcji, pozycjonowanie
zamówienie - cykl realizacji
przedsiębiorstwo flagowe - strategia sieci dystrybucji
080
%a 658.18:005.51](075.8)
245
%a Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji :
%b pomiar, ocena, strategie /
260
%a Warszawa :
%b Difin,
%c 2014.
300
%a 216 s. :
%c 23 cm.
655
%a Podręczniki akademickie
692
%x sieć łańcuchów i dostaw - kooperacja, dystrybucja, klient, konsument
692
%x dystrybucja - determinanty marketingowe i logistyczne
692
%x klient - obsługa logistyczna, ocena, strategia i mierniki obsługi, indeks satysfakcji, pozycjonowanie
692
%x zamówienie - cykl realizacji
692
%x przedsiębiorstwo flagowe - strategia sieci dystrybucji